ONE VOICE

     * ONE LOVE + ONE LIFE + ONE VOICE *        笑っていれば、イイコトあるよ  

To Where You Are - Josh Groban

Music: To Where You Are - Josh Groban

誰が言い切れる? だってまだここにいるかもしれないじゃないか
Who can say for certain Maybe you're still here
きみも きみとの思い出も とても確かに感じられる
I feel you all around me Your memories so clear

静けさの奥に きみの話すこえを聴く
Deep in the stillness I can hear you speak
今も この心動かす存在のままで
You're still an inspiration
やっぱり ずっと僕の大切なものでいてくれるんだろう?
Can it be That you are mine Forever love
そこからも僕のことを見ていてくれる?
And you are watching over me from up above

きみのところへ行かせて あの遠い星を越える
Fly me up to where you are Beyond the distant star
この夜に願う 笑う君の顔が見たい
I wish upon tonight To see you smile
そこにいることがこんなにもすぐに分かる
If only for awhile to know you're there
呼吸がないだけできみまでそんなに遠いはずがない
A breath away's not far To where you are

君は安らかに眠って 僕の夢の中にいるんでしょう?
Are you gently sleeping Here inside my dream
だって信じるという言葉は目に見えない力にこそ使う言葉
And isn't faith believing All power can't be seen

僕の心がきみを抱く たった一つしか変わらない鼓動
As my heart holds you Just one beat away
きみにもらった全てを想うよ 毎日
I cherish all you gave me everyday
だって君はこれからもずっと大切な僕のもの
'Cause you are mine Forever love
空から見守っていてくれる
Watching me from up above
天使たちが息をすれば
And I believe That angels breathe
愛する気持ちは命をもらって そうしてずっとここに残る
And that love will live on and never leave

僕をきみのところへ行かせて あの遠い星の向こうへ
Fly me up To where you are Beyond the distant star
僕は今夜祈る 笑うきみの顔が見たい
I wish upon tonight To see you smile
そこにいることがこんなにもすぐに分かる
If only for awhile To know you're there
呼吸がないだけできみまでそんなに遠いはずがない
A breath away's not far To where you are

ここにいるんだよね 知ってる
I know you're there
呼吸がないだけできみまでそんなに遠いはずがない
A breath away's not far To where you are

 

パチパチ