ONE VOICE

     * ONE LOVE + ONE LIFE + ONE VOICE *        笑っていれば、イイコトあるよ  

Happy Now - Pentatonix

www.youtube.com

君をなくして、でも前に進んだらダメ?
Is it illegal to move on without you?
君がいないのに、許されるのかな
Am I allowed to when I'm without you?
動きたいように身体を動かしたらいけないかな?
Is it illegal to dance like I'm about to?
君がいないのに、許されるのかな
Am I allowed to when I'm without you?

そろそろ幸せになりたい
I wanna be happy now
I wanna be happy now

胸が痛くなるまで笑っても良い?
Is it okay if I laugh until my chest hurts?
受け入れるということを思い出したい
Want to remember how to surrender
この重さから逃げてもいい?
Is it okay if I drop some of the the pressure?
冒険に出たいよ、動き出させて
Have an adventure, give me the keys

もう幸せな気分になりたいと思うんだ
I think I wanna be happy now
I think I wanna be happy now

君をなくして、でも前に進んだらダメなの?
Is it illegal to move on without you?
君がいないけど、いいよね?
Am I allowed to when I'm without you?
動きたいように身体を動かしたらいけないの?
Is it illegal to dance like I'm about to?
君がいないけど、許されるよね?
Am I allowed to when I'm without you?


いま幸せを感じたい
I wanna be happy now
I wanna be happy now

Hey-oh hey-oh
前に進んだらダメなの?
Is it illegal to move on?
Hey-oh hey-oh
次に進んだらダメなの?
Is it illegal to move on?

幸せじゃない?
Am I happy now?
いま
Right now
君がいてもいなくても
With or without you
この今
Right now
幸せじゃない?
Am I happy now?
僕だけ
Just me
僕は、僕の、僕で、
Me, myself, and I
どうかな、どうかな
Am I, am I

君をなくして、でも前に進んだらダメなの?
Is it illegal to move on without you?
君がいないけど、いいよね?
Am I allowed to when I'm without you?
動きたいように身体を動かしたらいけないの?
Is it illegal to dance like I'm about to?
君がいないけど、許されるよね?
Am I allowed to when I'm without you?

もう幸せを感じたい (幸せになりたいんだよ)
I wanna be happy now (I wanna be happy now)
I wanna be happy now (I wanna be happy now)

Hey-oh hey-oh
前に進んだらダメなの?
Is it illegal to move on?
Hey-oh hey-oh
次に進んだらダメなの?
Is it illegal to move on?

幸せじゃない?
Am I happy now?
いま
Right now
君がいてもいなくても
With or without you
この今
Right now
幸せじゃない?
Am I happy now?
私だけ
Just me
私は、私の、私で、
Me, myself, and I
幸せ? 幸せ?
Am I, am I

もう囚われることなんてない
Now, no more holding back
過去には何もない
Left that in the past
ただ学んだことに感謝するだけ
Grateful for the lessons that I learned
だから今、涙が出るまで笑ったりする
Cuz now, I cry because I'm laughing
疲れ果てるまで好きにだって踊る
Fall from all this dancing
だって今わかる、わかるよ
All because I know, I know

幸せじゃない?
Am I happy now?
いま
Right now
君がいてもいなくても
With or without you
この今
Right now
幸せじゃない?
Am I happy now?
僕だけ
Just me
僕は、僕の、僕で、
Me, myself, and I
幸せ  幸せ
Am I, am I