ONE VOICE

     * ONE LOVE + ONE LIFE + ONE VOICE *        笑っていれば、イイコトあるよ  

Here With Me

by Michelle Branch
from The Spirit Room

You know that silence is loud When all you hear is your heart
And I wanted so badly Just to be a part of Something strong and true
But I was scared and Left it all behind

I know you had to go away
I died just a little
And I feel it now You're the one I need
I believe that I would cry just a little Just to have you back now
Here with me
Here with me

自分の想いが渦巻く時 沈黙はがなりたてる
強くて間違いのない何かに少しでもなりたかったのに、本当に
でも怖くなった私は、それを置いてきぼりにした

あんたが行かなきゃいけなかったのは分かるよ
あたしは死んだけど、ちょっとだけ
そしてあんたが私の必要なものだったと今になって想う
きっとあたしはちょっとだけ泣いて、あんたが戻ってきてくれたらいいのにと
あたしの側に
あたしの側に