ONE VOICE

     * ONE LOVE + ONE LIFE + ONE VOICE *        笑っていれば、イイコトあるよ  

You & Me - James Tw

www.youtube.com

I didn't mean to hurt you
傷つけるつもりはなかった
So why'd I let you walk out the door?
なぜ引き止めなかったんだろ
You say that you don't know me
君は分からないと言った
You don't know who I am anymore
僕という人間が分からなくなったって

But if you knew the truth, then
だけど真実を知ってくれたら
Then you wouldn't feel insecure
不安な想いはもうきっとしない
'Cause if I didn't have you
だって君がいなければ僕は
I wouldn't have nothing at all
それ以外には何もないんだ

I wish you could see yourself through my eyes
僕の目を通した 君を見せてあげたい
I always forget that you can't read my mind
僕の気持ちを読めるわけじゃないと いつも忘れてしまう

As long as I got you and me
僕には 君と僕があれば
Moving through this world as a two-man team
二人組で この世界を渡りぬいていければ
I'll always have everything I need
僕に必要なものは いつだってそれですべて
You don't even realise what you mean
君が知らなくたって 君がいることの意味を

No one could fall for you quite like me
僕みたいに 君に落ちる人は他にいない
No one could get me so perfectly
君のように 僕を分かってくれる人は他にいない
You don't even realise (Oh-oh-oh)
君が知らなくたって
You're all that I need
僕に必要なものは君ですべて
'Cause I want you and me, you and me
僕が欲しいのは 君と僕 君と僕

I know one day we'll look back
いつか思い返す日が来るんだよ
Stories on the tip of our tongues
いつだって語り出せる 僕らの物語
A library full of pages
たくさんの思い出の綴られた図書館
Remembering when we fell in love
恋に落ちたあの時を覚えている

All of the broken hearts and the stupid mistakes
傷ついた心も 浅はかな間違いも すべて
Have got us to where we are, it was worth all the pain
僕ら それがあってここまで来た あの痛みには意味がある
Yeah, we'll look back
そう いつか思い返す
We'll look back and laugh
思い返して 笑うんだ

As long as I got you and me
僕には 君と僕があれば
Moving through this world as a two-man team
二人組で この世界を渡りぬいていければ
I'll always have everything I need
僕に必要なものは いつだってそれですべて
You don't even realise what you mean
君が知らなくたって 君がいることの意味を

No one could fall for you quite like me
僕みたいに 君に落ちる人は他にいない
No one could get me so perfectly
君みたいに 僕を分かってくれる人は他にいない
You don't even realise (Oh-oh-oh)
君が知らなくたって

You're all that I need
僕に必要なものは君ですべて
'Cause I want you, you, you
僕が欲しいのは 君、君、君
Me, me, me, together
僕、僕、僕、ふたり
Oh, I want you, you, you
僕が欲しいのは 君、君、君
Me, me, me, forever (Oh-oh-oh)
僕、僕、僕、永久に

You and me, you and me (Oh-oh-oh)
君と僕、君と僕 
You and me, you and me (Oh-oh-oh)
君と僕、君と僕
You and me, you and me (Oh-oh-oh)
君と僕、君と僕
You and me, you and me
君と僕、君と僕

As long as I got you and me
僕には 君と僕があれば
Moving through this world as a two-man team
二人組で この世界を渡りぬいていければ
I'll always have everything I need
僕に必要なものは いつだってそれですべて
You don't even realise what you mean
君が知らなくたって 君がいることの意味を

No one could fall for you quite like me
僕みたいに 君に落ちる人は他にいない
No one could get me so perfectly
君みたいに 僕を分かってくれる人は他にいない
You don't even realise (Oh-oh-oh)
君が知らなくたって

You're all that I need
僕に必要なものは君ですべて
'Cause I want you, you, you
僕が欲しいのは 君、君、君
Me, me, me, together
僕、僕、僕、ふたり
Oh, I want you, you, you
僕が欲しいのは 君、君、君
Me, me, me, forever (Oh-oh-oh)
僕、僕、僕、永久に