ONE VOICE

     * ONE LOVE + ONE LIFE + ONE VOICE *        笑っていれば、イイコトあるよ  

Love so sweet: Reborn - ARASHI

www.youtube.com

It's not a mirror, it's not the sun I'm seeing
僕が見ていたのは 鏡でも太陽でもなく
You are the light that's shining in the sky
君の光だったんだ 空で輝いていたのは
Right on me
僕に降り注いでいた
My world will never be the same
まるで違う場所になっていく 僕の世界

We've left our shattered dreams behind,
砕けた夢の数々を 僕ら置き去りにして
And yesterday's a distant time
昨日だって もう遠く離れた時間
We can hear a symphony,
奏でられる音が聴こえてくる
it's our song of love
愛をうたう僕らの曲

Everywhere that you go, I go
どこにだって行くよ 君が行くところに僕も
We belong together
一緒いるべきなふたり
Memories in our hearts, they are forever
心にある思い出たち 色褪せることなんてない
There will never be anyone else
他の誰かなんて現れたりしないよ
that I love as much as I love you
こんなに愛する人は 君以外に誰も

And if you shine your light a little brighter
だから その光 もう少しだけ明るく灯して
Hold my hand and we'll reach higher
僕の手を取ったなら ふたり もう少し高くまでいこう
Believing is everything in love so sweet
この優しい恋 信じることが全て

そこから いつも 見えるように この手を 空に向け
広がる 君との 思い出

Let the journey bring you home
その旅路で うちへ帰っておいで
and you will never feel alone
きっともう独りだと思ったりしない
Now the storms passed us by
強い雨も風も いま過ぎて行ったよ
We've become a rainbow
僕らは虹になったんだ

思い出 ずっと ずっと 追いかけた夢
ふたりが遠くへ行っても
どんな辛い夜も くじけそうな 誓いでも
笑ってもっと 最後のLady
きっとそっと 願い届く
Every day and every night it's love so sweet
すべての日も すべての夜も それは優しい恋

伝えきれぬ愛しさは
花になって 街に降って
Wherever, whenever, forever,
どこだって いつだって いつまでだって
You know I'll always feel you here
きみはここにいる それをいつも感じているんだよ

Everywhere that you go, I go
どこにだって行こう 君が行くところに僕も
We belong together
一緒いるべきなふたり
Memories in our hearts, they are forever
心にある思い出たち 色褪せることなんてない
There will never be anyone else
他の誰かなんて現れたりしないよ
that I love as much as I love you
こんなに愛する人は 君以外に誰も

And if you shine your light a little brighter
だから その光 もう少しだけ明るく灯して
Hold my hand and we'll reach higher
僕の手を取ったなら ふたり もう少し高くまでいこう
Believing is everything
信じることが全て
Every day and every night it's
すべての日が すべての夜が それは
Believing is everything in love so sweet
この優しい愛 信じることが全て