ONE VOICE

     * ONE LOVE + ONE LIFE + ONE VOICE *        笑っていれば、イイコトあるよ  

A Letter for Bryan

We'd like to start off by thanking you, Bryan,
for the dedication and devoting that last six years of your life to us, Westlife.

We've enjoyed some unbelievable times with you throughout the years,
and always hold you, and them very close to our hearts.

The last five days have been a huge strain on all of us,
and only us five and Louis will understand that.

We have enjoyed so many times with you on the road.
We've shared laughter, tears, success, weddings and babies,
but most of all,
we've shared our dreams.

Althought we wish, very much so,
that things could be different,
we understand and respect your decision.

We wish you, Kerry, Molly and Lily all the very best in your career
and family life in the future.

For one last time Bryan,
from the bottom of our hearts,
we love you.


まず最初に、ぼくたちと共にWestlifeに捧げてくれた君の人生に。
どうもありがとう。

六年間信じられないほどの忘れがたい時間を、きみと一緒に過ごしてきた。
いつだってすぐそばにいて、たいせつな存在だった。

僕達全員にとってとても苦しい五日間だった。
これはその場にいた僕ら5人とLouisだけにしか分からないつらさだったと思う。

ここまでの長い道のり、たくさんの出来事があったけれど、いつもきみと一緒だった。
笑いを、涙を、成功を、そして結婚、赤ちゃんが生まれた歓びを分かち合ってきた。
そして何よりも、
皆で同じ夢を追った。

これからも一緒にいられたらと、心から願うけれど、
僕達みんな、きみの決断を大切に思っている。

Bryan,きみとケリー、それからモリーとリリーがこれから先、
仕事でも家族としてもすばらしい時間を過ごせるように祈っているよ。

...for last one time, bryan,
from the bottom of our hearts,
we love you