ONE VOICE

     * ONE LOVE + ONE LIFE + ONE VOICE *        笑っていれば、イイコトあるよ  

Voice message from Shane

Hi, guys, Shane's here.
We're obviously hurt than you(←これはちょっとよく聞き取れませんでしたのでビミョー),
and we're hopin' that everybody's alright.
I just wanna say as a...as Westlife that the four of us are going NOwhere.
We're really really excited about the new tour,
We're really excited about the new album that is coming up in November,
and we just can't wait to see all of you guys on the tour,
but um, as far as we're concerned,
don't worry, Westlife is here to stay.


みんな元気? Shaneです。
(Bryanの脱退には)僕らもショックを受けてるけど
みんなが元気なことを祈ってるよ。
Westlifeを代表して、僕ら四人は解散したりなんかしないってことをみんなに伝えたいんだ。
新しいツアーも楽しみにしているし、次のアルバムも11月に完成する予定だよ。
ツアーでみんなに会うのが楽しみで待ちきれないし、大丈夫、心配しないで。
僕たちはこれからもWestlifeだよ。