ONE VOICE

     * ONE LOVE + ONE LIFE + ONE VOICE *        笑っていれば、イイコトあるよ  

The Promise - SUPERFRUIT

Music: The Promise - SUPERFRUIT 

www.youtube.com

 

If you need a friend
友達が欲しいんだ?
Don’t look to a stranger
新しく作る必要なんてないだろ
You know in the end
知ってるはず 肝心な時には
I’ll always be there
僕はそこへ行く

But when you’re in doubt
君が迷った時
And when you’re in danger
怖い思いをするような時
Take a look all around
見回すだけでいい
And I’ll be there
僕がそこに行く

I’m sorry but I’m just thinking of the right words to say
ごめんね ちゃんと間違いのない言葉で話したいと思ってね
I know they don’t sound the way I planned them to be
伝わって欲しいように聞こえてないの分かるから
But if you wait around a while, I’ll make you fall for me
でも近くにいて待っていて 僕はきっと君を惹いてみせる
I promise, I promise you I will
確かなことだよ きっと僕はきみを

When your day is through
一日が終わって
And so is your temper
気力ももたないようなとき
You know what to do
どうすればいいかは知ってるでしょう
I’m gonna always be there
僕はいつだってそばへ行くよ
Sometimes if I shout
声を荒げることがあったとして
It’s not what’s intended
でもそういうつもりじゃない
These words just come out
言葉がただ出ていっただけだ
With no cross to bear
きみのせいじゃない

I’m sorry but I’m just thinking of the right words to say
ごめんね ちゃんと間違いのない言葉で話したいと思ってて
I know they don’t sound the way I planned them to be
伝わって欲しいように聞こえてないの分かるから
But if you wait around a while, I’ll make you fall for me
でも近くにいて待っていて 僕はきっと君を惹いてみせる
I promise, I promise you I will
確かなことだよ きっと僕は君を

I’m sorry but I’m just thinking of the right words to say
ごめんね ちゃんと間違いのない言葉で話したいと思ってて
I know they don’t sound the way I planned them to be
伝わって欲しいように聞こえてないの分かるから
In fact, as you walk the world I’d make you fall for me
思うように世界を歩けばいいよ 僕は君を惹いてみせる
I promise you, I promise you I will
確かなことだ 僕は君を

I will, I will, I will
僕は君を 僕は君を
Gotta tell ya
言わないと
I need to tell ya
君に言わないと
Gotta tell ya
君に伝えたい

I’m sorry but I’m just thinking of the right words to say
ごめんね ちゃんと間違いのない言葉で話したいと思ってて
I know they don’t sound the way I planned them to be
伝わって欲しいように聞こえてないの分かるから
But if you wait around a while, I’ll make you fall for me
でも近くにいて待っていて 僕はきっと君を惹いてみせる
I promise, I promise you I will
確かなことだよ 僕は君を

I’m sorry but I’m just thinking of the right words to say
ごめんね ちゃんと間違いのない言葉で話したいと思ってて
I know they don’t sound the way I planned them to be
伝わって欲しいように聞こえてないの分かるから
In fact, as you walk the world I’d make you fall for me
思うように世界を歩いていいよ 僕は君を惹いてみせる
I promise you, I promise you I will
確かなことだよ 僕は君を