ONE VOICE

     * ONE LOVE + ONE LIFE + ONE VOICE *        笑っていれば、イイコトあるよ  

About a Boss

About a boyって映画がありましたよね。見てないけど。
自分のブログなんでやりたいようにやりますよ。

My GOD never been this angry in my entire LIFE!
she just friggin drives me NUTS!
im mad.
im like speechless mad.
dont touch me, dont talk to me, dont be near me. just dont.
just F dont.
did anyone ever tell you how people dont like you very much?
cuz i really really really think you need to know that.

あまり怒りなれていないので
怒り心頭しているのについつい笑ってしまい、そして笑っているのになんだか泣けてしまい、そして泣けてきてはまたむかむかしてくる自分が忙しすぎてなんだかもう芹沢さんみたいです。

i really need to punch her right now. face would be good.