ONE VOICE

     * ONE LOVE + ONE LIFE + ONE VOICE *        笑っていれば、イイコトあるよ  

crash and burn

by Savage Garden
from Affirmation

When you feel all alone
And the world has turned its back on you
Give me a moment please to tame your wild wild heart
I know that you feel like the walls are closing in on you
It's hard to find relief and people can be so cold
When darkness is upon your door and you feel like you can't take it anymore

Let me be the one you call
If you jump I'll break your fall
Lift you up and fly away with you into the night
If you need to fall apart
I can mend a broken heart
If you need to crash then crash and burn
You're not alone

When you feel all alone
And a loyal friend is hard to find
You're caught in a one way street
With the monsters in your head
When hopes and dreams are far away and
You feel you can't face the day

Let me be the one you call
If you jump I'll break your fall
Lift you up and fly away with you into the night
If you need to fall apart
I can mend a broken heart
If you need to crash then crash and burn
You're not alone

Because there has always been heartache and pain
And when it's over you'll breathe again
You'll breathe again

When you feel all alone
And the world has turned its back on you
Give me a moment please
To tame your wild wild heart

Let me be the one you call
If you jump I'll break your fall
Lift you up and fly away with you into the night
If you need to fall apart
I can mend a broken heart
If you need to crash then crash and burn
You're not alone


どうしようもなく孤独で
世界までもが君に背を向けたようなときは
僕に少し時間をちょうだい
君の荒れた心を静められるから
分かるよ 君を取り囲む壁がどんどん狭くなってくる
息もろくにつけないのに 人は君に対してこんなにも冷たくなれる
扉も闇に閉ざされて もうだめだと思うようなときは

僕のことを呼んで
落ちるというなら下で待とう
そして君を救い上げて夜の中へ二人で消えていく
崩れ落ちるなら
僕が造り治してやる
ぶつかるしかないならぶつかって玉砕すればいい
きみはひとりじゃない

どうしようもなく一人きりで
信頼できる友達が見つからない
引き返すことも赦されず
頭の中から嫌な想いが離れない
夢も希望も遠い言葉で
もう一日だって生きていけないと思うときは

僕を呼んで
落ちるというなら下で待とう
そして君を救い上げて夜の中へ二人で消えていく
崩れ落ちるなら
僕が造り治してやる
ぶつかるしかないならぶつかって玉砕すればいい
だってきみはひとりじゃない

いつだって 胸が痛む そして何もかもが辛い
でもそれを超えたとき 君はもう一度息をする
息をする もう一度

どうしようもなく孤独で
世界までもが君に背を向けたようなとき
僕に少しだけでいい 時間をちょうだい
君の荒れた心を落ち着かせるための

僕のことを呼んで
落ちるというなら下で待つ
そして君を救い上げて夜の中へ二人で消えていく
崩れ落ちるなら
僕が造り治す
ぶつかるしかないならぶつかって玉砕すればいい
きみはひとりじゃない